close
تبلیغات در اینترنت
انجمن مهندسی خودرو پیام نور کرج-پژو 308
صفحه اصلي نقشه سايت خوراک
موضوعات
  • ? جشنواره حرکت
    • ? نمونه سوالات پیام نور
    • ? کتابخانه
    • ? انجمن مهندسی خودرو
    • ? موتور خودرو
    • ? شاسی خودرو
    • ? سیستم نگه دارنده ی خودرو و ترمزها
    • ? سازه و بدنه
    • ? سیستم خنک کاری
    • ? برق خودرو
    • ? سیستم انتقال قدرت
    • ? امنیت در خودرو
    • ? سیستم پیشرفته خودرو
    • ? مطالب عمومی
    • ? مشخصات کلی خودروها
    • ? اخبار روز خودرو
      • ? عکس و فیلم
      • ? نرم افزارهای مرتبط
      • ? ارسالی کاربران
        • ? پیام نور
        • آمار
          ? آمار مطالب ? کل مطالب : 160 ? کل نظرات : 48 ? آمار کاربران ? افراد آنلاين : 2 ? تعداد اعضا : 171 ? آمار بازديد ? بازديد امروز : 59 ? بازديد ديروز : 118 ? بازديد کننده ارمزو : 12 ? بازديد کننده ديروز : 35 ? گوگل امروز : 0 ? گوگل ديروز : 2 ? بازديد هفته : 59 ? بازديد ماه : 1,143 ? بازديد سال : 49,991 ? بازديد کلي : 291,430 ? اطلاعات شما ? آي پي : 3.94.202.6 ? مروگر : ? سيستم عامل :
          آرشيو
          صفحات جداگانه
          لينک هاي روزانه
          نويسندگان
          لينک هاي دوستان

          آخرين ارسالي هاي انجمن

          عنوان پاسخ بازديد توسط
          کلاس نرم افزاری کتیا 4 1008 mohammadlilipoot
          امکانات سایت 2 656 mahdi
          کلاس CNG 1 582 mahdi
          کلاس های حل تمرین 1 564 mahsa

          پژو 308

          سبا مهرابی فر
          14:56
          بازديد : 332

          پژو 308

          این مدل که بر اساس شاسی EMP2 ساخت PSA تولید شده، 4.25 متر طول و 1.46 متر ارتفاع دارد و در مقایسه با نسل قبل، کمی کوچک‌تر و کوتاه‌تر است. طراحی جلوی 308 تیزتر شده که این موضوع به خاطر موتور خودرو است که در جایگاه پایین‌تری قرار گرفته و به همین خاطر، فضای داخل خودرو هم از قبل بیشتر شده و فضای بار آن به 470 لیتر رسیده است. پژو می‌گوید که 308 جدید چیزی نزدیک به 140 کیلوگرم از نسل فعلی سبک‌تر است و نسخه‌های به صرفه تر آن، تولید مواد آلاینده برابر با تنها 85 گرم دارند. طراحی خارجی خودرو عناصری دارد که یادآور مدل 208 هستند و در داخل خودرو هم از استراتژی جدید کارخانه به نام i-cockpit استفاده شده است و به همین خاطر، فرمان و پنل ابزار خودرو نیز شبیه مدل 208 هستند. یک کنسول مرکزی بزرگ هم در داخل خودرو قرار دارد که صفحه 9.7 اینچی لمسی اطلاع‌رسانی هم بر روی آن قرار دارد. این صفحه جایگزین دکمه‌های سنتی و قدیمی نسل فعلی شده‌اند. تولید این خودرو در شهر سوشا در فرانسه انجام خواهد شد و انتظار می‌رود که فروش آن در اروپا از پاییز امسال و بعد از معرفی رسمی در نمایشگاه فرانکفورت در ماه سپتامبر آغاز شود. مصطفی محدث منبع: پرشین خودرو

          مطالب مرتبط
          عملکرد گیربکس دستی یک سرعته
          شبیه ساز جریان باد درتونل باد برای اتومبیل
          تکنولوژِی پیشگام بنز در تشخیص مانع
          خودروی پرنده
          تصوير متحرك تعويض دنده در گيربكس
          نیسان GTR در مقابل لامبورگینی Aventador
          ديدگاه کاربران
            علی در 1394/2/22 ساعت 15:18 گفته :

            فک کنم از لحاظ آیرودینامیکی هم به خاطر اینکه شکلش خط جریانیه عملکرد بهتری داشته باشه.

            پاسخ : مهرابی:بله

            امروزه سعی بر این است که برای کاهش درگ بر روی شکل خودروها کار کنند.و سطح تیز درگ آن از سطح صاف کمتر است.

          ارسال ديدگاه
          نام
          ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
          وبسایت
          :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
          نظر خصوصی
          مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
          کد امنیتیرفرش کد امنیتی
          کلیپ
          ورود به سايت
          نام کاربری :
          رمز عبور :
          ? رمز عبور را فراموش کردم ؟
          عضويت
          نام کاربری :
          رمز عبور :
          تکرار رمز :
          ایمیل :
          نام اصلی :
          کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
          آخرين مطالب ارسالي سايت
          مطالب محبوب
          مطالب تصادفي
          تبليغات متني
          محل تبليغات متني شما با قيمت ارزان
          YOUR ADS
          تبليغات متني
          محل تبليغات متني شما با قيمت ارزان
          YOUR ADS
          تبليغات متني
          محل تبليغات متني شما با قيمت ارزان
          YOUR ADS