close
تبلیغات در اینترنت
انجمن مهندسی خودرو کرج-آخرین بررسی تست تصادف خودروها در اروپا
صفحه اصلي نقشه سايت خوراک
موضوعات
  • ? جشنواره حرکت
    • ? نمونه سوالات پیام نور
    • ? کتابخانه
    • ? انجمن مهندسی خودرو
    • ? موتور خودرو
    • ? شاسی خودرو
    • ? سیستم نگه دارنده ی خودرو و ترمزها
    • ? سازه و بدنه
    • ? سیستم خنک کاری
    • ? برق خودرو
    • ? سیستم انتقال قدرت
    • ? امنیت در خودرو
    • ? سیستم پیشرفته خودرو
    • ? مطالب عمومی
    • ? مشخصات کلی خودروها
    • ? اخبار روز خودرو
      • ? عکس و فیلم
      • ? نرم افزارهای مرتبط
      • ? ارسالی کاربران
        • ? پیام نور
        • آمار
          ? آمار مطالب ? کل مطالب : 160 ? کل نظرات : 48 ? آمار کاربران ? افراد آنلاين : 1 ? تعداد اعضا : 171 ? آمار بازديد ? بازديد امروز : 142 ? بازديد ديروز : 118 ? بازديد کننده ارمزو : 38 ? بازديد کننده ديروز : 59 ? گوگل امروز : 1 ? گوگل ديروز : 0 ? بازديد هفته : 1,467 ? بازديد ماه : 3,901 ? بازديد سال : 42,708 ? بازديد کلي : 284,147 ? اطلاعات شما ? آي پي : 34.204.169.76 ? مروگر : ? سيستم عامل :
          آرشيو
          صفحات جداگانه
          لينک هاي روزانه
          نويسندگان
          لينک هاي دوستان

          آخرين ارسالي هاي انجمن

          عنوان پاسخ بازديد توسط
          کلاس نرم افزاری کتیا 4 915 mohammadlilipoot
          امکانات سایت 2 618 mahdi
          کلاس CNG 1 555 mahdi
          کلاس های حل تمرین 1 538 mahsa

          آخرین بررسی تست تصادف خودروها در اروپا

          سبا مهرابی فر
          1:4
          بازديد : 460

          آخرین بررسی تست تصادف خودروها در اروپا

          نتایج بررسی ایمنی شش خودرو در موسسه یورو NCAP منتشر شد. این خودروها شامل تسلا مدل اس، ب‌ام‌و سری 2 اکتیو تورر، نیسان پولسار، سوزوکی سلریو، اشکودا فابیا و همچنین رنو مگان می‌باشند.
          در میان این خودروها، تسلا، ب‌ام‌و سری 2، نیسان پولسار و اشکودا فابیا، توانستند 5 ستاره ایمنی را به دست آورند. رنو مگان در ارزیابی مجدد، 4 ستاره دریافت کرد. سوزوکی هم تنها به سه ستاره بسنده نمود.

          تسلا مدل اس

          سدان لوکس تمام الکتریکی تسلا، که نمادی از خودروی مدرن آمریکایی محسوب می‌شود، در بازار اروپا محبوبیت زیادی دارد. این خودرو نیز برای دومین بار مورد آزمون قرار گرفت و باز هم هر پنج ستاره ایمنی را کسب کرد. در بخش ایمنی بزرگسالان، امتیاز تسلا اس، 82 درصد، در بخش ایمنی کودکان، 77 درصد و در بخش ایمنی عابر پیاده 66 درصد می‌باشد. امتیاز مربوط به تجهیزات ایمنی کمکی هم 71 درصد اختصاص داده شده است. تنها نکته منفی، لبه‌های بیرونی درب موتور است که برای عابرین در هنگام تصادف خطرناک می‌باشد. با استحکام ساختاری خوب، تنها قسمت قفسه سینه در برخورد از بغل امتیاز عالی را دریافت نکرد.

          ب‌ام‌و سری 2 اکتیو تورر

          اولین خودروی دیفرانسیل جلوی ب‌ام‌و توانست به‌خوبی محافظت از سرنشینان را در هنگام تصادف به اثبات برساند. میزان محافظت از سرنشینان بزرگسال 84 و کودکان 84 و امتیاز 60 برای عابرین پیاده و 70 برای سیستم‌های ایمنی کمکی برای این خودرو ثبت گردیده است. محافظت از پاها زانوها برای سرنشینان جلو مطلوب اما برای پایین پای راننده ضعیف ارزیابی شده است.

          BMW 2-Series Active Tourer

          نیسان پولسار

          هاچ بک جمع‌وجور ژاپنی هم توانست ایمنی بالای خود را با دریافت 5 ستاره نشان دهد. امتیاز حفاظت از سرنشینان 84 درصد، کودکان 85 درصد و حفاظت از عابران پیاده 60 درصد و سایر سیستم‌های ایمنی کمکی 70 درصد ثبت گردیده است. محافظت از پاها و ران‌های سرنشینان جلو و به‌طورکلی به غیر از قفسه سینه برای سایر قسمت‌های بدن، حفاظت کافی صورت می‌گیرد. صندلی‌ها نیز در برابر تصادف از عقب و حرکت شلاقی از مقاومت مناسبی برخوردارند.

          Nissan Pulsar

          اشکودا فابیا

          این ستاره سوپرمینی ساخت چک تحت نظر فولکس‌واگن توانسته 5 ستاره ایمنی دشت کند که برای آن قابل انتظار نبود. امتیاز محافظت از سرنشینان بزرگسال و بالغ 81 درصد و برای کودکان نیز 81 درصد می‌باشد. حفاظت از عابرین پیاده نیز 69 درصد امتیاز دریافت کرده و سیستم‌های اضافی کمکی ایمنی نیز همین میزان یعنی 69 درصد را به دست آورده‌اند. در آزمون برخورد از پهلو، با تأثیر شدید در سمت مخالف اما با حفاظت مناسب سینه و شکم و حفاظت خوب سر و لگن همراه بود.

          Skoda Fabia

          سوزوکی سلریو

          این خودرو که در هندوستان ساخته می‌شود، دارای فقیرترین عملکرد در این آزمون بود. امتیاز کلی سه ستاره برای این خودرو گواه عملکرد متوسط آن در بخش ایمنی است. امتیازات حفاظت برای بزرگسالان، 61، برای کودکان 74، برای عابرین پیاده 68 و برای سیستم‌های ایمنی کمکی 38 درصد اعلام شده است. سطح حفاظت از پاها تا سینه راننده در لب مرز قبولی قرار دارد. در برخورد جانبی به علت عدم وجود کیسه هوای پرده‌ای به‌صورت استاندارد (به‌صورت آپشن در دسترس است) نمی‌توان ارزیابی دقیقی از میزان آسیب در سمت مقابل انجام داد.

          Suzuki Celerio

          رنو مگان هاچ‌بک

          رنو مگان که در ارزیابی ماه ژوئیه 2014 تنها سه ستاره دریافت کرده بود، با یک ستاره فوق‌العاده برگشته و اینک ایمنی بیشتری را به نمایش می‌گذارد. دلیل بازگشت این ستاره به این خودرو، استفاده از سیستم یادآوری بستن کمربند ایمنی است که جزو ملزومات یورو NCAP می‌باشد. این هاچ بک جمع‌وجور برای بزرگسالان 83 درصد و برای سرنشینان خردسال 78 درصد و برای عابران پیاده 60 درصد و بابت سیستم‌های ایمنی کمکی 56 درصد از امتیازات را به دست آورده است.

          Renault Megane

          مطالب مرتبط
          آشنایی با آدمک های تست تصادف
          ارسال ديدگاه
          نام
          ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
          وبسایت
          :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
          نظر خصوصی
          مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
          کد امنیتیرفرش کد امنیتی
          کلیپ
          ورود به سايت
          نام کاربری :
          رمز عبور :
          ? رمز عبور را فراموش کردم ؟
          عضويت
          نام کاربری :
          رمز عبور :
          تکرار رمز :
          ایمیل :
          نام اصلی :
          کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
          آخرين مطالب ارسالي سايت
          مطالب محبوب
          مطالب تصادفي
          تبليغات متني
          محل تبليغات متني شما با قيمت ارزان
          YOUR ADS
          تبليغات متني
          محل تبليغات متني شما با قيمت ارزان
          YOUR ADS
          تبليغات متني
          محل تبليغات متني شما با قيمت ارزان
          YOUR ADS